Ζουρνατζής, Ε., & Κάκουρος, Ε. (1996). Παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.           Εργοθεραπεία, 8-9, 10-13.

Στο άρθρο αυτό γίνεται αναφορά στη διεπιστημονική προσέγγιση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών (Ε.Μ.Δ.) τόσο στο επίπεδο της διάγνωσης όσο και στο επίπεδο της αντιμετώπισης. Η αναφορά επικεντρώνεται περισσότερο στη συμβολή του εργοθεραπευτή στην αξιολόγηση των προβλημάτων και δυνατοτήτων του παιδιού με Ε.Μ.Δ. καθώς επίσης και στην περιγραφή του πλαισίου της θεραπευτικής παρέμβασης.